Feyzabeyoglu bebegimizibekliyoruz1 ben dün gece 12de eşim işten çıkınca gittim Nst baktılar takipli olduğum doktoru aradılar serum verdiler bi tane bi de bi ilaç yazmış doktor işte Geçmezse yarın 10da gelsin demiş falan İyi gibiyim bakalım İnşallah sizde bi an önce düzelirsiniz🙏
Melek3 bebegimizibekliyoruz1 benim de sürekli böyle şikayetim var kaç defa acile gittm bunun için bilmiyorm 2 serum yiyip döndüm sürekli enfeksiyon olduğu için bende ondan oluyor
bebegimizibekliyoruz1 Melek3 benim enfeksiyonum yok şimdiye kadar hiç bulantı çekmedim 30 dan sonra da çekmek garip geldi bana da bu gün iyiyim şükür kotulesirsem gidicem
Melek3 bebegimizibekliyoruz1 ya ne güzel çok ozendm 2 haftalıkken basladm halen devam eidyorm artk bebek büyüdü için midene başki yapıyordr