minikumutlar Merhaba kızlar ben dün kan verdim beta 0.25 çıktı ama regli olmadım henüz belirtim de yok geç döllenme olabilir mi acaba böyle olup hamile olanlar varmı lütfen bişeyler söyleyin
EdizEliz minikumutlar canım inşallah gönlüne göre olur inşalalh geç döllenme olur. Ama bildiğim şu ki bazı hastanelerin ölçüm alt sınırı farklılık gösterdiğini duymuştum
Ayselplt minikumutlar benim de 0.20 çıkmisti bir hafta sonra hamile olduğumu öğrendim o yüzden ben de bekleyin
Edmbk 5 diye düşünme biraz bekle gene yaptır testi eğer yükseliyorsa geç döllenmeye bağlı olarak hamilelik var demektir benimde aynıydı bir hafta sonra 99 a çıkmıştı
Pinpirikanne Kızlar benim çok yakınım biri de gecen hafta 1.20 cikti hcg bu hafta gene baktirdi 9.37 çıktı sizce hamile var mıdır gec dollenme midir adeti baya gecti Cnku?? Prolaktin de 157 çıktı bide