vbvy1 19 haftalık gebelik karnın sağ tarfında sertlesme var arada oluyor, kızlar sizde de oluyor mu ?
Clementinee vbvy1 canım hoşgeldin aramıza 😅🥰 korkma kısa süreliyse hemen geçiyorsa bir sorun olmazz demişti doktorum 16. Haftamdan beri yaşıyorum şuan 23+ 4 olduk çok şükür
Damladzdslk vbvy1 bendede var taş gibi oluyor semsert kas yapmışım gibi sanki gerilcek daha fazla yeri kalmamış gibi halbuki daha yolum cok uzun 17+5😅
Gulmom vbvy1 bende doktoruma sormustum sertlesip yumusuyosa sorun yok dogumun baslarken kat kat fazlasını hissedeceksin demisti. Suan 38. Haftadaym o sertlesmelerden gece hic uyuyamıyorum sabah uyandırıyo bebiş 🤣🤣 o derece arttı. Ama normal dogum olmayacak benim
Clementinee vbvy1 normal canım merak etme bebek biryerde toplanıp saatlerce o şekilde sertleşirse o zaman doktora git ama günde bir kaç kez kısa süreli normal bir durum 🥰