Cansu16 Arkadaşlar merhaba, bugün ishal oldum. Çok fazla tuvalete gitmiyorum ancak bir ağrı giriyor ve o şekilde gidiyorum. 8. Haftadayım. Dün çok fazla klima ile soğuğa maruz kaldım ve üzerine soğul süt içtim. :( ne yapmalıyım ? Bu durumu yaşayan var mı? Not: not su tüketiyorum ve leblebi yiyorum.
rileyss Cansu16 canım atesin var mı? ates ve ishal biraz riskli durumlar ben ishal oldugumda atesim de cok yukselmisti doktorum direkt muayeneye cagırdı. istersen ihmal etmeden doktora git
Elfn Cansu16 bende de dünden beri aynı şikayetler mevcut karın ağrısı yoğun mide bulantısı acile geldim ağrı kesici serum verdiler 36 haftalık hamileyim bence ihmal etme canım bi doktora görün için rahat etsin 😘
Arass bnde suan ayni durumdayim.mideme bi anda agri giriyo dayanamiyorm.ve ishal var.ama cok degil.acile gttik serum takilfi agri kesici mide bulantisi.cok zor bi durum 37+5olduk bu arada
Cansu16 Arass yemek yedikten sonra bi ağrı giriyor ve tuvalete gidiyorum. Çok sık aralıklarla olmuyor ama tedirginim.
rileyss Cansu16 geçmiş olsun ama bence bi acile gidin serum takıyorlar zaten genelde. ishalden dolayı fazla su kaybı tehlikeli olabilir Allah korusun
Cansu16 Arzem kesinlikle üşüttüm çünkü düğün salonlarındaki klima yüzünden terlemiştim üstüme soğuk soğuk esti :(