Kızlar uç gun önce biraz fazla yordum sanırım kendimi belim agriyo ama doğum agrisi gibi degil hiç agrim yok sadece yürüdüğümde sol ayağımın üstüne bastığım zaman belimin sol tarafı agriyo topallayarak yürüyorum sizde de böyle oldu mu acaba napmaliym