Glhnss 1114 benim yüksek çıkıyordu 37 haftada doğum yaptım ama benim bayağı sonra farkedildi yoksa ilaç veriyorlarmış evet tuzlu tansiyon yükseltici gıdalar yememeye çalışın
Glhnss Mrlorki ben doğum yaptım ama hamileliğimde 16 ya çıkıyordu bazen genel olarak 14 sınırdaydı büyük tansiyonum