Mina38 ben yaşadım canım 8.haftaya kadar 3 kez dediğin gibi açık kahverengi pembe gibi lekelenme oldu ama çok miktarda değil. Hiç birinde rahimde kanama alanı vs yoktu ama doktorum tedbir amaçlı duphaston ilaç yazmıştı bir sıkıntı yaşamadım şükür, doktor olabilir kesenin büyümesine bağlı yerleşme kanaması görüyor olabilirsin demişti. Sonrasında bir daha olmadı ama yine de 3 ay dolana kadar ilacı kullanmıştım bebeğe bir zararı yok demişti doktorum. Sen yine de doktorunu bilgilendir ben lekelenme olduğunda haber veriyordum ertesi gün nolur nolmaz diye çağırıyordu ultrasonda bakmak için🙏