Hanımlar merhaba 3 gün önce hemen hemen 1 gün istifra ettim. 2 gündür boğazımdan aşağı göğüs kafesimde ağrılar var. İstifra yüzünden ağrı yaşıyor olabilir miyim Nefes alıp verırken canım yanıyor. Tat koku almada sorun yok ateşim normal böyle sorun yaşayan oldumu hiç 😞