FatmaUnal 22+2 haftalik hamileyim hala.ogrenemedik cinsiyetimizi.sizlerde durumlar nasil. 9 kasimda seker yuklemesi var bakalim ozaman gorebilcekmi dr.
Handan_65 FatmaUnal Aaa buzamana kadar nasıl öğrenemediniz ki bebek kendisini saklamiyirsa tabii benim 23+5 şubatın ortası yada sonu gibi kısmetse kavuşacaz
Birmelekbiranne FatmaUnal 23+1 iz bizde 14. Haftada kız demişti doktorumuz değişmedi :) Bizde önümüzdeki hafta şeker yüklemesi yapacağız bakalım randevu bulabilirsek 🤷🏻♀️
milayerli FatmaUnal 21+2 olduk Şubat sonu 🥰 cinsiyet nasıl ogrenemediniz ben meraktan çatlardım yaaa kaç hastaneye kaç doktora giderdim merakımdan 🙈
FatmaUnal milayerli yaa bende catladim 3 dr gittim ama saklaniyo hepsinde de ayni sey farkli cinsiyet soylediler 100 de yuz demediler ama catliyorum bende
Yzaman FatmaUnal Ayy tam yazicam oooops hata yazısı çıkıyor 🙄 Bizde 23+5 haftalığız kızım olacak allah nasip ederse
FatmaUnal Zeren0908 evet oyle diyolar ama bakalim ne olacak 2 oglum var gonul kiz ister tabi de basda saglikla sihhatle inseAllah
FatmaUnal Busra2013 ilk dogummu? Hic korkmayin bebeginize odaklanin ikisininde sonunda mis kokukuya kavusmak var
guzelbebegimmmmm FatmaUnal ben de 20 haftalığım ve öğrenemedim. Bebeğim göstermiyor kendini. Detaylı usg randevum var haftaya. Bakalım inşallah öğrenirim🥳
FatmaUnal guzelbebegimmmmm insaAllah gosterirler bu seferler bizi bu merakdan kurtarirlar benimde 9 unda randevum
Busra2013 FatmaUnal evet ılk dogumum bı yandan normal ıstıyorum 5 dk sonra acı macı kalmıo bı yandada ıkınırsam ıkınamazda bebek nefesız kalırsa fln sezeryanda bayılcm cıkar bıter sonrasında agrı olur dıom kafam allak bullak
figenkose 23+5 ben 13 haftalık öğrendim erkek olduğunu. Hiç çekinmeden açmıştı bacakları. Şubat başı da bekliyoruz bakalım toşunumu
FatmaUnal figenkose 2 oglumu 11 12 haftalarda ogrenmisdim. Bunda hala ogrenemedik surekli saklaniyo😀saglikla gelsin