Sifaekiz ben bişey yapmadım açıkçası ama aşçı olduğum için rapor tarihine kadar inanılmaz bir koşuşturma içimdeydim bu etkili olmuş olabilir. Ama şunu da söyleyeyim 37de bende nefes alamıyordum bebek sanki göğüsümün altında gibiydi 38 olduğu gibi aşağı düştü aynı şeyi yaşabilirisniz ☺️