Hanimlar dogumum normal olmdu ilk dogum oldugu icin kesi atildi ama dogumun yaresi gunu dikis ipi farkettim ic camasirinda dikislerimden biri atmis doktoruma sordum muayene etti tekrar dikmeye gerek yok kendi kendine iyilesir dedi başına boyle birşey gelen var mi acaba ya da konu hakkinda bilgisi olan bir ebe falan var mi burda..ya dikilmesi gerekiyorsa ve dikmiyorsa diye aklimda kaldi..