Damlasu_23 od hiç sorma cidden o gün gittiğimde panik olmuştum bir anda çünkü anladım sancım olduğunu eşime sordum sayıları 140 va bebeğin kalp atımı altta 78-80 yazıyor dedi ona çaktırmadım sonrasında doktor biraz dikkatli olalım vs diyince işin ciddiyetinin farkına vardım tabi valla benim belimden başlıyo bir agrımaya kasıklarıma karnımın altına dogru dagılıyor bir 15 dk yürüyorum geçiyor genelde bazen biraz zorlayıcı oluyor