Kızlar bazılarınz biliyordur ben 40 haftami doldurdum 3 cm aciklikla gezdim yinede sancılarım yetersizdi devlete gidiyordm başından atar gbi 41 haftayı bekliyceni söylediler bende son çare özele geldim İstanbul Sefaköy rrumeli hospitale ara ara muane oluyordum burda ki doktora oyuzden güvendim iyikide gelmişim bugün sabah 7 de bana yatış verdi doktorum dünden covid testi kan vermisdk yatisimi yaptık sabah önce nst çektiler sonra lavman yaptılar bana sonra serumla suni sancı vermeye başladılar suni sancı etki edene kdr saat 9 olmuş du bilene ben hafif hissediyordum ozaman sonrasında beni muaneye aldılar açıklık 5. Cm dedi ebe sancı odama yollqdi beni orda plates topunda ziplamam gerektiğini bacaklarımı nekdr çok acarsqm okdr çok kolay olcagni söyledi saat 10 gbi plates topunda sancılarım skilasmwya başladı beni nst ye aldılar düzenli sancimm geliyor du ama sakın kalmak istedim ilk doğumum da kendimi sakin tutamadıgm için güçten dusmusdm kesi atilmisdi artık yani o derece her sancı gelişinde nefes alıp verdim salavat getirdim beni tekrar doğum hane ye aldılar 7 cm dediler açıklığın sancılarım baya sklisti ebe bana sancı geldikçe ikin demeye başladı bende ikindim tek hatam ağrım olunca yanı sancım geldikçe benim ıkinmyi yarıda kesmek oldu ebemde bana sakince nekdr ikinirsan okdr kolay biter dedi beni çatal da yan yatırdılar zaten önceden suyumu patlamisdilar bebeğimde kaka.yapmisdi iyiki gelmisdim yani buraya devlete kalsa hala bekliycekdm en sonunda çatala yan yatırıp afedersin kakan geliyormuş gibi olunca ikin dedi ebem bende dediğini yaprim tabi buraya biraz bağırmış im 😂🤭 ağrıdan oda sonrasında ebe tekrar normal bir şekilde beni çatala döndürdüğnde tam açıklık dedi ve o açıklıkla gelen sancida derin ıkınma ile bebeğimin geleceğini şöyle di bende aynı şekilde denileni yaptım kızımın kafası cikdi artık dedil r dokturu çağıralım doktor geldi agliiorm o ara tabi ki baana son ikinmqlarin bebeğin geldi dedgi için gücümü toparlayop bir ıkınma ile kızımı doğurdum ve saat 12.10 da hemde kesi olmadan hemde ben kesimin olmamasını açılmamın çabuk olmasni yaptığım egzersizlere hareket edisime hurmaya ahududu yaprağı çayına baglayiyrmo 🤭şuan meleğim yanımda uyiyor cisimizi yaptık bilene bezimize az bişey karnmdyken kaka yapmış onuda Sknti etmeediler çok şükür yeme falan yok diye
3300 denildi kilosuda 3650 grm bebişim dünyaya geldi şuan hafif bıraz agrm var onun dışında iyiym bebişim.cok güzel emiyor hatta doydugu gbi uyuyor doymassa ortalık ayakda 🤭😂 bunu farkettik rabbim isteyen herkese nasip etsin bu duyguları ağrı eşiği düşük biriyimdir ben dogurduysam herkes yapar diyebilirmx😂🤭 sormak istediğiniz varsa cevaplayabilirm suni den korkmayın kızlar bunu iki cocugunuda suni almış biri olarak söylüyorum ❤️