1bocekanasi welcome to the hell 😂 şaka bi yana stresli geçiyor, kanaman mutlaka bi kez olacak, ikiz olup da kanama olmayan olmadı. İnşallah olmaz da olursa bu normal diye düşün hep, bulantılar daha yoğun oluyor ben 25te bıraktım ilaçları misal. Şuan 28deyim kasık ağrısı baya rahatsız ediyor. Umarım sizin sorunsuz geçer💕