Benim de 2li testim çok kötü çıktı günlerce ağladım perinatoloji bölümüne gönderdiler beni orda detaylı ultrasona girdim çok şükür down sendromu belirtilerinin hiçbiri çıkmadı..Yani kafayı taktığına değmez.Risk belirtiyor sadece bu testler yaptırıp yaptırmamak sana kalmış