31+4 olduk. Çok güzel hamilelik geçiriyorum elhamdulillah 😌 Başlarda bulantım çoktu geçince hepsini unuttum. Şimdi sol kasığımda ağrı ve alt kısıma baskım oluyor o kadar. Hem bitsin kızıma kavuşayım diyorum hem de bittiğinde özleyeceğim sanırım diyorum😁🤰🏼❣