Benim ilk gebeligimde oldu 5 aylıkken başladı son 3 buçuk ay deli gibi kasindim elim yoruldu tarakla tüm gece suyun içinde kaldım Allah’ım saçımı başımı yoldugun zamanlar Deli gibi agladigim geceler oldu ama çok şükür evladımı kucağıma alınca bitti karaciğer enzimlerin yüksekti aşırı hemde 3 4 kat yüksekti acil sezeryana alındım şimdi ikinciye hamileyim ve şimdiden Dr bakmak istedi şuan da yüksek bakalım nasıl ilerleyeceğiz Allah’a düşmanının başına vermesin çok zor kaşıntı çok 😳 Allah’ım herkese yardım etsin bir avazda kurtulsun herkes rabbim olmayanlara da versin 🤗