kirpapatyasii1 Kizlar 23+4 haftalik hamileyim bu 3 gündür vücudum da çeşitli yerlerinde kaşıntı başladı hastaneye de gidemedim eşimin işinden dolayı evimiz de hastaneye uzak bunu yaşayan var mi yada ne yapabilirim
MUF571 kirpapatyasii1 canim suan bende aynı durumdayım her yerim kasiniyor eczane bi ilaç vermedi doktor bakmam lazım deri doktora gitmek lazım. Bende evde kasinti azalsın diye bebek yagi tatlı badem yagi sürüyorum sirkeyle yıkıyorum kaşınan yerleri ikimizede geçmiş olsun
Ceren26 kirpapatyasii1 canım 2 hafta oldu ben de aynı sorunu yaşadım çok kaşınıyordu özellikle geceleri.hiç önemsemedim hamilelikten cildim kurudu diye düşündüm doktora söyledim kontrole gittiğimde losyon yazsın kaşıntı için diye hemen tahlil istedi karaciğer enzimlerim yükselmiş bu da bebek için çok tehlikeli bir durummuş.hemen ilaca başladım üç günde bir kontrole gidip kan verdim ve nst ye girdim çok şükür düştü değerlerim sakın ihmal etme önemli birşey
Busra-61 kirpapatyasii1 bende 23 haftayım ama 10. Haftadan beri var kaşıntım kanımda sorun yok cildiyeye gitmen lazım ama gidemedim öyle kaldı aşırı kaşıntım var yara oldu bacaklarım özelliklede bu cocuk bizden çıkana kadar devam sanırım 😂
MUF571 asbehra 39. Haftamdayim ama kasinti 1 2 aydır var evde dindirmeye çalıştım hep hergun kaşınıyorum. Dün sirkeyle dus aldim. Bugün bebek yagi sürdüm her yerime . Hafifliyor tekrar başlıyor ama doktra gitmek lazim bende son haftam diye sabrediyorum karacigerde sorun olabiliyormus
Dugii Ben 14. Haftada deli gibi kasindim hala bile devam ediyor çünkü vücudumuz kuruyor kaşıntı ona bağlı. Sürekli krem yağ vs surerek dindiriyorum ama cok zor şeyler Allah yardımcınız olsun.
MihrimahVeAnnesi kirpapatyasii1 Canım göbek kısmında yara gibi küçük küçük döküntü var mı . Bu aralar uyuz salgını var ve doktorlar göbekten bakarak anlıyor direk bizde geçirdik eşimle 2 hafta önce atlattık ihmal etmeyin cildiye doktoruna görünün
Eliffffffd Ben de 35 haftalığım 1 aydır kaşıntıdan öleceğim doktor ilaç verdi ama çok hafif geçiriyor gece uyuyamıyorum kaşıntıdan her yerim yara oldu kaşımaktan tahlillerim temiz çıktı ama cildiyeye gitmedim pzt oraya gideceğim bakalım
kirpapatyasii1 Busra-61 10 hafta baya olmuş sizde .walla sorma ya her dönemi ayrı zor geçiyor rabbim sağlıcakla kucagimiza almayı nasip etsin 😊🤲
Zuzuuss kirpapatyasii1 yazanlar olmuş da yine yazayım ben karaciğer enzimlerinin yükselmesiyle olabiliyormuş inşallah öyle birşey yoktur değerlerin normalse bolca zeytinyağı hindistancevizi yapı falan sürüp nemlendir çatlaklardan dolayı da oluyor cilt kuruluğundan da
kirpapatyasii1 Zuzuuss umarım öyle bisey yoktur .vücudumu hiç kuru bırakmıyorum hep nemlendiriyorum neden böyle oluyor anlamıyorum açıkçası 💁♀️