Melikesiiiiii İyi akşamlar anneler 😌 37+4 günlük hamileyim bu gün sürekli vajina içinde batma hissediyorum canım acıyor bu durumu yaşayıp bi bilgisi olan var mı 😌😌😌
Gzdtkn Ayyy bende öyleyim ya 36+3 üm dün gece bir saat boyunca aralıklı gelince o batma korktum hatta bugün gündüzde aynısı oldu. Bence bebişler yerleşiyor yada artık güçlendikleri için canımız acıyor. Düzensiz olduğu için böyle düşünüyorum en azından 😊 yarın kontrolum var sorucam bakalım.
Melikesiiiiii Gzdtkn benimki doğum kanalına girmiş sabahtan beri geçmeyince geliyo mu diye endişeleniyorum😂 sorunca bize de haber verir misin canım ☺️☺️
Gzdtkn Melikesiiiiii canım şimdi geldim doktordan sordum yaşadıklarımı son ay olduğu için normal dedi aşıştırma yapıormuş çatımız :) düzenli olmadığı sürece kanama ve su gelmediği sürece endişelencek bi durum yok dedi 😊
Gzdtkn Bana kanala girmiş demedi geçen hafta ama kafası aşağıda demişti. Yarın sorayım tabikide söylerim :)
Melikesiiiiii Gzdtkn çok sağol canım benimm Bu günde devam etti bende yarına randevu aldım bakalım😌😍😍