Mirayca 25 haftalık hamileyim. Sabah kalktıgımda belim ağrıyoru, sonra ağrı kasıklarıma ulaştı sonra da tüm karnıma.. doktora gittim rahim boyunu ölçtü ultrasonla 3 mm mi cm mi dedi hayırlamıyorum o anki korkuyla ama açıklık deil sanırım rahim boyu olarak ölçtü.. progestan başlatto sabah akşam fitil olarak kullanacağım yutulması gereken hapısa fitil olarak kullan dedi.. erken doğum habercisi mi bunlar 😩😩😩
Destangunes Mirayca bende 23+5 oldum bugün son bir kaç gündür aynı durumdayım çok korkuyorum erken dığum oöur mu diye özele gitmeme rağmen randevu istiyor doktorlar ve randevu da yok acile gitsem olur mu sizce çok korkuyorm
deleytedmom257 Progestan düşük önleyici erken doğum riskini azaltır düzenli olarak kullan cnm.eğer kendini yorduysan olabilir kasık ağrısı.benimde kendimi yorduğum zamanlarda sağ kasığım ağrıyor doktorum vücudun sinyal veriyor yorma kendini diye hemen yatıp uzanıyorum.bu arada 2.5 aydır günde 3 defa progestan kullanıyorum bende 24+6 yım
deleytedmom257 Mirayca yok cnm ben normal hap olarak kullanıyorum sabah 1 gece 2 şeklinde.ama fitil olarak kullananlarda varmış fitili attıktan sonra hemen ayağa kalkmamak gerekiyormuş. Sende yarım saat fln uzan kalkma bence etkisi iyi olsun