Gece_mavim0 aynen cnm benı ilk gebelikte görsen çok korkardım ama sımdı yıne aynıyım ya bu zamanda doğumlarda da sıkıntı oluyor cocuklarda da Allah korusun yedıklerımız hep hormon eksik çocuk doguyor dıye ben cok korkardım çok sukur dua ettım hep sende oyle yap hamilelikte dualar kabul oluyor Rabbı. Yardım edıyor bizlere 😊🤲