ilknurA1- Gebeliğimin 7 haftasındayım ve hâla ne mide bulantım var ne de başka bir şeyim 😂 Acaba hamile değilmiyim diye şüphe ediyorum sizdede böylemi?
Byztrkravc ilknurA1- bende 12 olcam canım bende de hiç yok doktora sordum yat kalk şükret gız dedi iki tane hastam bulantıdan yatıyo dedi bişe yediremiyoz dedi tükürük kusuyolarmış artık 🙁
-Ozge- ilknurA1- Bulantıdan kusmadan 10 kg vermiş biri olarak söylüyorum bence şükredin bu duruma inşallah gebeliginiz boyunca böyle gider
teletabi ilknurA1- belkide bulantı yaşamazsın canım🙏🏻Hiç yaşamayanlarda oluyor. 9 ay bulananlarda tıpkı ben gibi 😅
Birranne Ben 1. Hamileligimde 1 kere bile kusmadim. Simdi 2. Hamileligimin 9+3 haftasindayiz arada bi bulanti oluyor ama hala hic kusmadim 😂 sanarim bundada kusmiycam 😅
damlacgslr ilknurA1- ben 32. Haftadayım bir kere bile midem bulanıp kusmadım olabilir bence çok şanslısın 😊
gldn065807 ilknurA1- 18 haftamdayim hiç olmadı bi iki gün oldu onada aman Allahım dedim bulantı yaşayanlara rabbim yardım etsin