Acikcasi Naile hanım başka hastaneye geçiş yapabilir . Oyuzden arayıp Aralık ayına kadar doğum ücretini ödersem 3950 TL ye doğum yapabileceğimi söylediler bende doktorum başka hastaneye gecme ihtimali var dediğimde diğer doktorlarımızla devam edebilirsiniz dediler .özellikle Naile Hanım’ın hastalarını kaybetmemek için aradiklarini düşündüm o yüzden post açtım 😐