Minik1Civciv bak kötü bir durum olduğu için anlatıp seni strese sokmak istemedim ama geçen ay arkadaşımın hamilelik haberini aldım 2 yıldır bebek istiyordu okadar mutlu oldum ki ama bir kaç gün sonra aradı benim lekelenmem var dedi yalvardım hemen doktora git diye gitmedi akşam olsun bi dedi akşam oldu gitmemiş ertesi gün oldu aradım yine gitmedim dedi tekrarlarsa giderim dedi akşamına tekrarlamış bu kez gitmişler doktor bebeği almak istemiş kalp atışı yok diye sonra başka doktora gitti ilaçlar fitiller vs kullanmaya başladı ama bir kaç gün içerisinde evde düşük yaptı böyle şeyler ihmale gelmez evet belki o bebeğin nasibi yokmuş ama belkide ilk git doktora dediğimde gitseydi önlemi erken alınabilirdi lütfen sizde ertelemeyin gidin. Ve ilk aylar özellikle iş falan yapmayın bırakın pis kalsın dağınık kalsın ben şuan 9. Ayın içindeyim 1 kez bile süpürge açmıyorum annem ve eşim destek oluyor bu konuda yeri geliyor evim toz içinde kalıyor ama bebegimden önemli değil