Silacinarr00 Kızlar ben 19+5 oldum aynı gün de olan arkadaşım var maşşalah karnı kocaman benim dümdüz 😂😂 sizin göbüşler ne durumdaa 😁😅❤️❤️
Silacinarr00 Busra2013 bi yönden iyi gibi ya çatlaklar falan daha oluşmuyor ya 😂 bi yönden kötü ama hamile miyim belli değil
Busra2013 Silacinarr00 hamılelıgımı hıssedemıom😂bebekte az haraket edıo az hıssedıom bakalım ınsallah 7.8 aylıkta coşar
yigitegenin_annesi Silacinarr00 bneım bri anda çıktı bol kuyafetlerde bile gözüküyor 31 haftalığım 25 haftalıkken hafiften çıkmaya başladı şu an net belli
2cucukanasi Silacinarr00 ilk gebeliğimde 6.ay sonrasında karnım çıkmıştı iç karnın geniş demişti doktorumuz şimdi 18.haftadayım ama maşallah 5 6 aylık gibi duruyor karnım sezaryen sonrasında bu şekilde olabiliyormuş ilk gebelikse ondan olabilir
gldn065807 Silacinarr00 18 haftam doluyo yok bisey ama hafif hafif hareket hissetme var ikinci gebeliğim ☺️
Sezensezen Silacinarr00 ben 27+3 günlüğüm ama hamileyim dediğimde kimse inanmıyor hiç göbeğim yok kiloluyum olanda kilo göbeği gibi