Ozlemyucesan Kızlar yarın bime gelecek olan ana kucağından alacak olan veya daha önce kullanan var mı nasıl acaba kullanışlı mı
Mehtapakgl Ozlemyucesan canım ben biminkini kullanmadım ama elim ayağım oldu 5. Aya kullandık yani yan dönene kadar neredeyse. Özellikle çok güzel kaka yatırıyordu eğimli diye
Gizemin-minnakI @"Ozlemyucesan dün alanlardan bir kaç kişi yorum yaptı . Dengesiz duruyormuş biraz . Aslında o fiyatlara zaten Trendyolda da ana kucağı oluyor .
Ozlemyucesan Gizemin-minnakI evet canım o fiyatlarda var resimde güzel gözüküyordu 1 haftadır bekliyorum bende ama üzüldüm şuan
Ozlemyucesan Mehtapakgl evet canım çok kullanışlı diyor herkes babynest almadım gerek duymadım ama anakucagi alacağım