Herkese merhaba, bu sabah 39+5te hayatımıza girdi bebeğim.
27 Ekim 00:30 gibi jölemsi beyaz bir nişanım geldi. Akşamına saat 20 gibi de nişanım parça parça kahverengileşti. Gün içinde sık idrara çıkıyordum, idrarımı tutamıyordum. Sürekli iç çamaşır değiştirir oldum. Kasılmalar kramp gibiydi 30 dakikada bir, 1 dakika fln sürüyordu. Ebemle konuştum ve Kasılmalarıma takibe başladım düzensizdi. Gece 11 gibi kasılmalarımbelime vurmaya başladı, iki kere küvete girip yarım saat aralarla orada vakit geçirdim. Artık kasılma sürelerini takip edemiyordum sancılarım artmıştı belimden ne yatabiliyor ne oturabiliyordum. Bütün gece uykusuz, sürekli evde yürüdüm-pilates topuna oturdum fln. Gece 4 gibi artık dayanamıyordum wcye gittim, kan gelmişti. Ebemle konuştuk ve hastanede buluşma kararı aldık. Hastaneye 4.30da geldim, arabada 5 dakikada 1, 3 dakikada 1 geliyordu. Çok değişik bir deneyimmiş gerçekten.
5 cmlik açılmamın doktorumuz hızlı ilerlediğini söyledi ve sabah 8. 16da bebeğim kucağımdaydı.
- Doğumhanede kaç kere ıkındım hatırlamıyorum ama ben ıkınırken zorlandım ama bebişim vazgeçmedi kolayca aktı.
- Dikişim oldu, biraz popomda acı devam ediyor.
-Tentemasımız olabildi şükür, 3650 gr 51 cm doğdu.
Sancılar varken çok zor gibi ama sonrası rahat akıyor şükür. Ama en büyük rol ebemindi, o olmasa ben napardım bilmiyorum. Her anımda yanımdaydı, profesyoneldi ve beni hep o şekil yönlendirdi.
Ebem arkadaşımdı aynı zamanda Insta ebe Aysun Üzüm diye bakabilirsiniz.
İmkanı olan ve normal düşünen annelerimiz kesinlikle ebe desteği önemli.
Darısı sizlerin başına 💓