Masalveannesii Benim Bi sorum olucak doktor ayın başında kontrole gittiğimde sezeryan olucak dedi şuan 35 haftalık oldum ayın başında gittiğimde 2 hafta sonra gel dedi ama randevu bulamadım 4 kasıma buldum randevu sezeryan olunca çatı muayenesi oluyor mu