Umudayolculuk36 hastane odası için ben çiçekçiden tül alıp hastane yatak ucuna ve bebeğin konulduğu yatağa fiyonk kurdele yapmıştım. Çikolata yaptırdık bir de baby shower dan kalan buzdolabı bebek süslerim vardı gelenlere onlardan verdik. Hastane kapısına kızımın adını yaptırdığım ışıklı Bi tablo yaptırıp onu astık. Çiçekçiyle anlaşıp oda içine ve kapısına da tülden süsleme yaptırdık.