Elzi2prensesannesi İlk kızımın ismi Elizan ikincisi de hayırlısyla kız ona da son 14 gün nişanım geldi 2 gün önce gelicek sanırım bu aralar onunda ismini Zilan koycaz inşallah 💞
Askiletotomsu Eyisa ay şok oldum Bir yıldır kızım olursa adını elvin koyalım diyorum Ve bu siteye giriyorum cikiyorum kimse elvinden bahsetmiyordu İlk defa biri benim gibi elvin istiyor 🤩
mltmsytgncr Daha cinsiyetimiz belli değil ama Allah nasip eder de kızım olursa Elisa ismini çok istiyorum👼