mervegemen- incikinannesi ben aktigini bile fark etmedim bir bakiyordum camasirimda leke var öyle fark ettim. Arada oluyordu. Bazen sik bazen az. Hiç birsey yapmadim. Kendisi geçti
Nesli37 Bende post actim bu konuyla ilgili 22haftaligim bugun tsortumun islandigini fark ettim cok korktum son aylarda gelir falan diyor :(
Esmakorkmaz incikinannesi benim de erken haftalarda gelmeye başladı korkma herkesin hormonel durumuna göre değişiyor bu durum. 36. Haftaya gireceğim hala aynı devam ediyor süt gelmesi, riskli bir durumum da yok çok şükür.