Arkadaşlar belki bir umut burdan çare bulurum diye yazıyorum.. yarıdan uyuşturmalı spinal anestezi ile Doğum yapacaktım. Fakat uyuşmadı. Daha doğrusu tam beklemeden başladıkları İÇİN acıyı hissettim. Dile getirir getirmez saniyesinde genel anesteziye döndüler. Hakkımı helal etmiyorum. Mahvettiler beni..Yani iki ayrı anestezi almış oldum. Baş ağrımdan duramıyorum ne denediysem geçmiyor. Yattığım zaman kalkamıyorum ağırdan boynum tutuluyor anlamadım.. çözüm bilen varsa Allah rızası İÇİN desin ölüyorum sanki. Çocuğumu bile emziremiyom zaten sütüm gelmedi diye onada ayrı üzülüp ağlıyorum