Seydanuurr4 adetine daha 3 gün var sanırım daha yeni olduğu için değerin düşük biraz 10 üzeri gebelik var demek ama pozitif yani. Benimde 23 çıkmıştı ama 10 gün gecikmem olmasına rağmen düşüktü değerim kimyasal geçirdim umarım seninki sağlıklıdır daha adetin gecikmemiş çünkü bence daha yükselir burda 17 ile öğrenen bile var kuzum 2 gün sonra tekrar ver 🥰🥰