Sblatc ben ilk Molfix aldım 1numara 120li 2paket ve 1ay demeden bitti çünkü aşırı bez gidiyor tam altını değiştirirken tekrar yapıyor aynı anda 3bez degistirdigim oldu 3kilo doğdu oğlum 4bucuk kiloya kadar kullanmış oldum. Memnunda kaldım ne sızma ne pişik yaptı sonra indirimde sleppy görünce bide onu deneyim dedim şuan kullanıyorum 2numarasini bundan da memnunum bı sıkıntı olmadı