Nilerkanc 31 haftalik gebeyim. Göbek degilim gebelikte disari dogru cikti birqz ama farkettim ki sisip iniyor ya bu nasil olabilir kendimi kotu hissettim boyle bisey yasayan var mi 😅
bebegimizibekliyoruz1 Nilerkanc dışarıda olması göbek fıtığı oluyormuş genelde hamilelikte rastlanan bi durum ara ara dışarda arar ara içerde olması da bebeğin pozisyonundan