Fatma_4224 Alyaninannesiiii evet kuzum var gozun aydın.. 🥰🥰 rabbim benim de çift cizgi görmemi nasip etsin bu ay
12mommy Alyaninannesiiii benimde 7 gun kala boyleydi gözün aydin var hemen kan testine git canim 💝🧚🏼♀️💐🥳🥳🥳🥳🥳🥳
Melek__81 Baya belli ama adetin çok yakın olduğu için de yanıltıyor olabilir bir test daha yap yada hastaneye git garantiye al gönlünden geçen olsun inşallah 😊😇
Alyaninannesiiii Melek__81 inşallah ya o yanılma payı beni çok korkutuyor bi kan testi en iyisi rabbim bir an önce size de evlat nasip etain🥰🥰
designermom Alyaninannesiiii kız var mi Ne demek bas bas bağırıyor ben buradayım diye 🥰benimkisi çok çok daha silikti kör oluyordum silik çizgiyi görene kadar öyle diyeyim ve silik çizgi boyle beyaz değil de pembe renklerdeyse oluyormus
babycom456 Bende 6 gün once yaptım ama negatif cıktı , ama kasık ve karın ağrım var göğüslerim şişti gazımda var acaba hamilrlik değilde başka nedenden mi sizce kızlar ya