Merhabalar hanımlar, benim evlendiğimde beri vajinal mantarın vardı hiç geçmedi, geçiyor gibi oluyor ama geçmiyor… Birde o yetmezmiş gibi de idrar yolu enfeksiyonum oluştu, cumartesi gününden beri bulantılar ve kusmalarım vardı dün doktora gittim bebeğim bile beslenmemiş benden dolayı çok üzüldüm, 10 tane serum verdi bana hepsi de koca koca içinde de bir sürü ilaç var antibiyotikde dahil, sizce bebeğime zarar verir mi? Çünkü çok düşündü doktor antibiyotik versem mi vermesem mi diye kayınvalidem de aklımı karıştırıyor siz ne düşünüyorsunuz? Daha önce yaşadınız mı?