Mom54544 mrvcl9 aşamazsın alışman lazım bende son zamanda çok korkuyodum top gibi sisiyodu karnım şaşırıp kaliyodum nasıl yapiyo içerde bunu diye 😂😂 bı taraf yamuk duruyodu bı taraf sert duruyodu ohoooo son zamanda neler yaşadık neler
Eslemkusun_annesi mrvcl9 hareketlere alışmak çok uzun sürmüyor 😅günden güne bir çok hareket kesvediceksiniz 2 gun once hıckirigini çok net hissettim mesela harika bir şeydi 🤭💕
begonvilko Yaaaa daha 13 haftalığım ve hareketleri hissetmeyi iple cekiyorum, ne güzel anlatıyorsunuz maşallah 🧿
kuzeyinannesiiiii Ahh bende çook istiyorum biran önce tekme anları gelsin diye o muhteşem duyguyu tatmak istiyorum ama ben 2 defa normal damar seyrilmesi gibi hissettim sadece🙈🙈
rgk mrvcl9 ben de ilk bi noluyo diyodum bazen de şimdi eşim diyo ki gece nasıl uyanmıyosun, aşırı hareket etti ben uyandım filan. diyorum 24 saat içimde yani alıştım😂