Ben kız istediğim için çin takvimini hesaplamıştım erkek çıktı sonuç hadi canım demiştim 😏😅
Doktorda erkek dedi şuan 16. Haftamı bitiriyorum değişmezse tabi 😊
Doktor 13 haftalıkken söylemişti 😊🤰🏼🍋 hayirlisiyla kurtulalim inşallah kız erkek önemli değil sağlıklı doğsun gerisi önemli değil 😏😉