Kele-bekler1 Merhaba arkadaşlar aklıma takılan birşeyi sormak istedim size tedavi gören arkadaşlarımın nasıl oldu bilgi verirseniz çok sevinirim. Benim yumurta toplama işlemim oldu dondurulmuş transfer tercih ettim ve bunun icin beklicez hemşire hanım bize dedi ki 1 hafta içerisinde hastalanıcaksınız sonra adet olunca bize geliceksiniz yani ben 1 ayın içinde 2 kez mi hastalanıcam ve 2. Hastalığım yine benim bir ay önceki tarihimde mi olucak ?
Oznurcakir Kele-bekler1 kuzum opudan bı hafta sonra adet oldum ve estrofem ilacına başladık 18 güne yakın kullandım . Bı haftada progestan iğne ve fitil kullandım sonrasında transfer gerçekleşti. Adet günün hemen hemen ⅞ gün kala oluyor transfer
begonvilko Canım yumurta toplama işleminden sonra adetin normal tarihe göre erken geliyor. hemşire onu kast etmiştir muhtemelen. Sonraki adetin de bu erken gelen adete göre hesaplanıyor. Belki o bile biraz erken gelebilir, kişiye göre değişebiliyor.
Kele-bekler1 Evet sanırım onu kastetti ben anlamadığım icin ne demek istediğini o yüzden sordum cok teşekkür ederim canım benimm çok saol şimdi çok daha iyi anladım 🙏🏻❤️ 🥰 begonvilko
Kele-bekler1 Birde kuzumm ben mesela 28 ekim salı günü opu oldum senin gibi olursam sence transferim ne zaman olur ben onu anlayamadım Oznurcakir
Oznurcakir Kele-bekler1 rahim kalınlığına bağlı kuzum tahminen adetinle beraber 20 ve 22. Günleri arasında olur benim o şekilde oldu . Ben 2 Ekim adet oldum estrofeme başladık 25 inde transfer olduk
Kele-bekler1 Anladım kuzumm çok teşekkür ederimm insallah bebişlerimizi sağlıkla kıcagımıza alırız 🥰🙏🏻Oznurcakir