Mucizem67890 Aynen benim 1 haftadır keseden su sızıyor ona rağmen başlatmıyorlar doğumu bebeği etkileyecek kadar azalmamış daha bakalım salı günü kontrol var ne dicekler, suyun aşırı çok gelmesi gerekiyormuş doğumu başlatmak için onun dışında bebeğin kendi kendine gelmesini bekliyorlar. Nişan geldiğinde acilmana bakıyorlar açılma yoksa sancin yoksa zaten müdahale etmiyorlar korkma yani kontrol günü söylersin tabi sancin falan başlarsa acile git ne olur ne olmaz ama endişelenme haftanjz iyi dogsada bir şey olmaz Allah’ın izniyle 🤗