sumeyyesevinc_ Bebek bezi ve ıslak mendil olarak hangi marka kullanıyorsunuz hangisi markayı araştırdınız araştırdınız sağlık kullanım kalite acısından ne önerirsiniz
metehaninannesiii sumeyyesevinc_ ben sleepy bio natural kullanıyoruz gayet memnunum islak mendilde uni baby kullanıyordum simdi biraktim e bebekten pamuk aldim onu kullaniyorum
sumeyyesevinc_ Elcnerdgn metehaninannesiii prima premium diye düşündüm ama israil malı olduğu için bebeklerde bir kısırlık yapıyormuş birşeyler bişeyler çok konuşuluyor Bende bilemedim