Es-d Şekeriniz yüksek çıkmış. Önce endokrine gideceksiniz o sizi diyetisyene yönlendirecek. diyet ile kontrol altına alınırsa sıkıntı yok, aksi halde insulin başlayacaksınız.
Pirinç, unlu hiç bir şey, seker, paketli ürünler, aşırı meyve tüketimi yapmayacaksınız. diyetisyen ayarlayacak zaten size program günde 6 öğün mesela benim, 3 ana 3 ara.