Gzdem yiyor, dawn sendromu bugğn iddia edildi. 2’li tarama yapılmıştı ve sonuç temiz gelmişti. doktor pek bir şey diyemedi, sıvıyı yarım ağız yapalım mı dedi. o yüzden ben istemedim bebeğimin iyi olduğunu biliyorum. detaylıda doktor evham yapma demişti zaten. kadın doğum hocası biraz abarttı bence