Nu4642 Nasil gidiyor hamilelik süreciniz biraz konuşalım. Ilk gebeliklerde hareket hissetmeye basladiniz mi yoksa sizde benim gibi beklemede misiniz😉
Dilaraa1 Nu4642 18+6 pıt pıt arada biseyler oluyor ama tam anlayamadım. :) yemeklerden sonra fenalik basıyor hızlı kalp atışı falan sanırım bebek büyüyor 🤷🏻♀️
Ilayilay Nu4642 18+6 haftaliğiz benim ikinci gebeligim 16 haftada ilk hissetmistim ama ilk gebeligimde 20 haftalikti suan hissetmemeniz cok normal kizlar 😀
Nu4642 Dilaraa1 senin de ilk gebeligin galiba canim . O yuzden anlamiyoruz sanirim. Bazen endiseleniyorum neden hissetmiyorum diye ama yersiz bi endise 20 den sonra ancak hissediliyormus ilk gebeliklerde
Dilaraa1 Nu4642 evet canım ilk o yüzden :) ağrıların falan oluyor mu ? Bulantım hala devam ediyor mesela
Nu4642 Dilaraa1 bulantilarim cok sukur gecti koku hassasiyeti beni mahvetti 3 bucuk ay. Sen de nasil canim
Sibel4248 Hareketlerini ufaktan hissetmeye başladım ama hergün değil birkac günde bir. İlk gebelik. Suan 18+1 😇 bebislerinizin kilosu nedir kızlar? Benim dün kontrol vardı. 284gr çıktı. Doktor iyi veya kötü demedi. Sizce nasıl?
Dilaraa1 Nu4642 devam ilac iciyorum hala. Ek olarak sırt bel ağrılarım oluyor ağzımdaki acı tat da geçmedi 🙄