esrabcr_ sezeryan doğum yaptım 3 gün sütüm gelmedi ama sürekli bebek memedeydi sütümün gelmesi için hastaneden eve gelince sıcak duş aldım onunda faydası oldu, sütümün olmadığı 3 günlük süreçte mama verdim ki bebek aç kalıp sarılık olmasın diye ve çok şükür hiç sarılık olmadı. Sütün geç gelirse gelene kadar mama verin bebeğe aç kalmasın sarılık olup hastanede yatmasın hemen mamaya yada biberona alışmaz korkma canım gelince zaten mamayı kesip sürekli emzirirsin