Ysmnuur Haftaya 38+0 da doktorum sezeryan için gün verdi . Sizler ikinci sezeryanı gün olarak ne zaman oldunuz?Biraz daha beklemeli miydik acaba
Bttll Ysmnuur bende 36 haftalık hamileyim canım 2.sezeryan olacak ama dha gün almadım pazartesı alacam bende merak ediyorum genelde 38 in içine verılıyor galıba
Bankacianne48 Ysmnuur ilki 37+2 ikinci 37+6 bn zayıfım baya cocuklar da ilerde gidiyor haftasına göre o yüzden çok beklemedik biz tasiyamadigim icin
Ysmnuur Bttll 38e girdiğimiz gün alacak doktorum, biranda söyleyince sanki hazır değilmişim gibi hissettim😅
Ysmnuur Bankacianne48 bizimkide bir hafta önde gidiyor ve bende taşıyamaz durumdayım baya kasılmalarda yaşıyorum
Ysmnuur Kubraayaz baya beklemiş doktor genel olarak gördüğüm hep 38 Allah sağlıkla kavuştursun sizi de 🙏🏻
Papatyam_ Kubraayaz benımde 2.sezaryenim olcak devlette dusunuyorum ne kadar sıklıkla aynı dr a gıtmek gerekıyo orda dogurmak ıcın tam anlatamadım ama🙈 normal kontrollere ozele gıdıyorum ama dogum ıcın devlete gıtmeyı dusunuyorum bakalım..
Kubraayaz Ysmnuur evet ya bende dedim haftam ileri oluyor diye Bi sıkıntı yok o yüzden bekleyelim dedi ne kadar fazla okadar bebek için iyi olur dedi
Elifasuazra 38+4 de oldum pazartesi günüydü bebeğim beş günlük çok şükür birinciye göre çok rahat geçti.
Kubraayaz Ama ben çok zorlanıyorum artık ara ara sancilarim oluyor korkuyorum bebek kanala girer doğum başlar diye her sancilandim acile gidiyoruz doğum başlarsa anlamam diye
Yc0125 Ysmnuur 35+4 haftaligim ikinci sezeryanim ic dikişlerim patlamış gebelik zehirlenmesi geçirdim .bana dayanabildigin kadar dayan dedi doktor diğer bebegimde 14 aylık ve cok kötü durumdayim gün de vermedi özel olmasına rağmen