ebrar6036 Kızlar çan ve sakura da Prinatolojiye randevu alıcam ama randevular açılmış sadece riskli gebelik lere bakılıcak yazıyor Bi riskin yok ama detaylı ultrasona girmem lazım sizce alayım mı randevu ya.?
ebrar6036 ebrar6036 kızlar almak istesemde alamıyor muşum doktorun beni takip gerekli hasta diye kaydetmeyi lazımmış yeşil listeye kayıtlıyım ama İstanbul avrupada başka yapan hastane varmı bildiğiniz?
Zeynep_oztrk ebrar6036 bakırköy sadi konukta perinatoloji bölümü yapıyo ayrıntılı ultrasonu. Ben orda yaptırdım randevu almak icin de talep olusturdum. Mesaj gelir gelmez aldım randevuyu.
minikkoalaam ebrar6036 kayitliysaniz neden alamiyomussunuz anlamadim 🤷🏻♀️ randevu sisteminde ilce secerken farketmez secenegine tiklarsaniz avrupa yakasindaki perinatoloji olan butun hastaneler cikiyor.
ebrar6036 minikkoalaam çam sakura da afedersiniz rahim sarkması için bile ayrı bölüm var sanırım benim gördüğümde riskli olanlar için ve o bölüme randevu almak için doktor takip gerekli hasta diye kayıt etmesi lazımmış
gamzosgamzos Zeynep_oztrk direk perinatolojiyemi aldınız yoksa kadın doğuma gidip kayıt actirip oylemi aldınız
Zeynep_oztrk gamzosgamzos daha öncesinde kadın doguma gitmiştim doktor sistemden yesil alan acım perinatolojiden randevu alabilirsin dedi o sekilde alabildim. Direkt perinatoloji randevuları acılmıyo. Sonrasında da hic yer bulamadım talep oluşturarak alabikdim ancak.
Zeynep_oztrk ebrar6036 belki cam sakurada risklilere bakılıyordur sadece ama bakırköyde öyle bir durum yok ben detaylı icin gittim. Hicbir sorunum da yoktu