Papatyamevsimi-89 29+6 da 1832 gram idi bugün 31+4 olduk 1909 gram çıktı, fazla artmamis dedim doktora ..Sizin nasıl?Bir de benim beslenmem çok iyi..Günlük süt,muz,soda,ceviz,yumurta,peynir,et hic ihmal etmiyorum ona rağmen az geldi bana..Sizlerde durum nasıl?
rengarenkduduv Papatyamevsimi-89 Sizin yazdığınızdan ben şunu anlıyorum ki annenin beslenmesinin bebeğin kilo alması ile hiçbir alakası yok. Bu arada sizi eleştirmek için söylemiyorum lütfen yanlış anlamayın. Sadece en başından beri yenilenlerin bebeğe kilo yaptığını düşünmüyorum. Çünkü bebek plesentadan besleniyor ve kilo alımı da onun durumu ile alakalı. Bunu da takip ettiğim bir kadın doğum doktorundan öğrenmiştim. Kaldı ki çevremde de bebeğe yarıyor diye bahsettiğiniz şeyleri yiyip bebeği çok düşük kiloda doğan bir çok insan var. Kaldı ki bebeğe yarar diye bahsi geçen ürünleri bulamayan ama tosun gibi çocuk doğuranlar var onlara ne demeli? Hiç canınızı sıkmayın eminim ki stabil ve olması gereken bir durumdur.
Mom59 Papatyamevsimi-89 Bence kilosu gayet iyi benim tam 28.haftada 1038 gr dedi doktorum gayet iyi kilosu dedi bana göre zayıf geldi tabi
Papatyamevsimi-89 yamacinannesii Evet canım geçen hafta 2 hafta öndeydi simdi eşitledi.. Ama ben kilo aldim bebegim almadj moralim bozuldu:(
Papatyamevsimi-89 Mom59 kafası 35 haftaya uyumlu gövdesi 34 haftaya uyumlu boyu da 1 hafta geriden geliyor kısa olacak galiba.
Mom59 Papatyamevsimi-89 boyunu dert etmeyin bence doğduktan sonra beslenmesiyle uzar bana da boyu 35 cm dedi 28 haftaya kısa olucak deyip duruyor doktorum
Papatyamevsimi-89 Mom59 benim boyum kısa babasi da 1,73 falan ..Evet boyu uzaması için elimden geleni yapacağım sağlıklı olsun da
Mom59 Papatyamevsimi-89 biz eşimle uzun boyluyuz doktor bize göre bebek kısa dedi ama önemsemiyorum sağlıklı olsunlar bence en önemlisi gerisi hallolur 🙏😊
Papatyamevsimi-89 rengarenkduduv aynen canim sorun yok dedi doktor zaten..Hayirlisi olsun doğunca iyi bakariz kilo alir