edaduzenkosar her ikili dörtlü vb bütün testlere aynı cevabı veriyorum... yaptırın bence. Ben yaptırdım hiçte oturup bişey çıkacakmı diye düşünmedim şükür çıkmadı da herkeste bir %100 değil lafı almış gidiyor ama %1 doğruluk payı olan bir terste değil azımsanacak kadar az değil yani birşeyi önceden bilmek belki büyük bir rahatsızlığı engelleyecek ve sırf gebeliğim kötü geçecek üzüleceğim diye bunu yaptırmamazlık yapmam... hiç bir zamanda ne bebeğimi asla aldırmam nede kesin aldırırım diye bir cümlede kurmadım Allah sağlık versin deyip bütün tedbirleri alıyorum hayırlısı neyse o olsun diyin asla aldırmam diyip büyük laf etmeyin benden nacizane tavsiye.